EGY

TOMI, 19 20 21 22
Kecskemti nyomork vagyok. Minden nap megszmolom elalvs eltt azt, hogy hny rt fogok aludni, aztn rjvk, hogy nagyon keveset. A szavak embere vagyok, tudom s hiszem azt, hogy a szavak nagyobbat tudnak tni, mint a kezem, s nem azrt, mert gyenge lennk. Sok embernek vagyok antipatikus; ha nem kedvelsz, vagy pp az rsmdom nem kedveled, akkor nem kell olvasni, ilyen egyszer. Lehet j vagy rossz vlemnyed rlam, ha rtelmesen meg tudod azt fogalmani. Ha nem, akkor meg menj a francba.

Kzssgi oldalak

facebook: WWW.FACEBOOK.COM/TAMAS.SINKA.12
instagram: WWW.INSTAGR.AM/STAMAS97
snapchat: @tomiivagyok

 
KETT
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
HROM
Induls: 2012-11-17
 

2012-2020 | i need a cigarette

 

 

 

 

Fucking articles

Jtktrtnelem: Need for Speed - 2. rsz

2013.12.26. 17:20, Tomii
Ksve, de megrkezett a msodik rsz is

Felprg a mkuskerk, az EA fejleszti csak gy dolgoznak az jabbnl jabb jtkokon, trik a kobakjuk, hogy most mi legyen, hogyan legyen, de mindig fejn talljk a szget. Az EA studii mindig a lehet legjobb jtkokat adjk ki, amik tele vannak innovcival s egyedi tletekkel - nincs ez mskppen a Need for Speed szrival sem, azonban - sajnos - nha hiba csszik a szmtsba, s becsszik egy-egy baki, fleg a 2000-es vekben. Deht az hol nem?

A msodik generci

2002-ben egy jabb E3 kerlt megrendezsre, ami nem egy szempontbl volt nagy esemny. Tbb jtk is itt mutatkozott meg a nagykznsgnek, pl. a Doom 3, az Unreal 2, s kt, hossz v utn az j Need for Speed rsz is, a Hot Pursuit 2 is. A jtk a kvetkez konzolgenercira kszlt leginkbb, de kszlt PC-s, Xboxos, s GameCubes vltozat is, de lehet, hogy jobban jrtunk volna, ha hagyja az egszet az EA, s meghagyja PS2-re, mivel a portok gy lettek rosszak, ahogy voltak. s ezt megsnylette az EA is, ugyanis a Hot Pursuit 2 lett az egyik legrosszabb NFS, ha nem a legrosszabb. PS2-n nagyon szp volt az egsz, kidolgozott, szp grafikval, rengeteg extrval, azonban a portok nagyon nagy kompromiszumokkal jelentek meg, ugyanis csom olyan PS2-es dolgot kihagytak belle, amit egybknt simn t lehetett volna ltetni, aztn taln nem lett volna akkora buks a Hot Pursuit 2 sem. Tbbek kztt hinyzott a visszajtszs, a lassts, s mg lehetne sorolni, hogy mi nem jutott a PC s az Xbox tulajoknak, amg a PS2 tulajok vgan jtszadoztak az igazn j, s normlisan kidolgozott Hot Pursuit 2-vel.
2003-ban nagyot vrtak az EA-tl, egy olyan durranst, ami taln megmentheti a Need for Speed szrit. Mr nem mintha teljes kudarcra lett volna tlve, csak a Hot Pursuit 2-nek ksznheten nagyon sok rajong csaldott lett, gy krdses volt az akkori sznvonal s rdeklds fenttartsa is. Vgl az EA jtt, ltott s majdnem gyztt is, ugyanis 2003-ban gy dnttt, hogy az egsz eddigi Need for Speed koncepcit kivgja a kukba. Mivel jtt a konkurencia a Gran Turismo szemlyben, gy nagyon nagyot kellett durrantania az EA-nek, hogy visszavegye a vezetst, s sikerlt is, ugyanis a Black Box j Need for Speedje elhozta az illeglis autversenyzst, egy raks neoncsvet, japcsi autkat, bikinis nket. A jtkmenet inkbb a karriermdra prblt fkuszlni az Underground szrival, s nem, nem a rajongkat varzsolta el az j rsz, hanem leginkbb a fiatalokat, mert akr szerettk, akr utltuk, el kellett ismerni, hogy az Undergroundhoz hasonl jtk a piacon nem volt, s azta igazn nem is jelent meg. Azonban az Undergroundnak is volt egy nem is kicsi negatvuma: a rendrk kimaradtak a szmtsbl. Hogy mirt, az mig hatalmas rejtly, s szerintem mg a Black Box sem tudja, de ettl fggetlenl kelend volt a jtk a bmulatba ejt grafika s a rohadtj zene miatt.

Az egy vvel ksbbi Need for Speed: Underground 2 egyetlen dologban robbant, de abban hatalmasat: megnylt a jtkosok eltt a vros. Arra mentnk, amerre ppen kedvnk szottyant, a radar jelezte azt, ha valahol verseny volt, teht ltnk, mint Marci hevesen, de a rendrk ebbl a rszbl is kimaradtak. Szerny szemlyem is az Underground 2-nl csatlakozott a Need for Speed rajongi krhez, s azta sem lappadt. Emlkszem, akkoriban karcsonyra kaptam egy hatalmas kormnyt, fk- s gzpedlt, s azzal csapattam egsz nap a jtkot. Nem lehetett lecsapni a gprl, mindig itt ltem, mivel nagyon-nagyon megtetszett a jtk. Na de visszatrve, megjelentek a kategrik, mint pl. az izomautk, s az ehhez hasonl egyb megnevezsek, s egy hatalmas tr. Mert a vros tnyleg hatalmas volt. Teht az Underground szria jtt, ltott s gyztt, ugyanis az eladsok nagyon jk voltak, amik - hla a j gnek - meghatroztk a Need for Speed jvbeli elrehaladst.

2005 az egyik, st A fnypontja a Need for Speed trtnelmnek. grtek ugyanis a fejlesztk lenygz grafikt, sok kocsit, szabad vilgot, rendrket, szexi csajokat, egy csom ellenfelet, na meg egy csom autt. XBOX360 megjelense, az EA pedig gy gondolta, megllapodik a Microsofttal, ugyanis az XBOX360 egyik legnagyobb cme, st, nem is az egyik, hanem a legnagyobb cme a kvetkez Need for Speed volt, ami nem ms, mint a Most Wanted. Mr lassan ott jrtunk, hogy a csapbl is a Most Wanted folyt, olyan nagy feneket kertettek a jtk kr, ami rthet is. 2013-ban nzve is gynyr grafikja van a jtknak, elg leth, csak annyi a baj vele, hogy minden csepp realizmust elvesztette, s lett a jtkbl egy nagyon j, szguldozs-versenyzs-rendrzs jtk, egy sztorival fszerezve: a fhsnket tverik, legnagyobb ellensge a rendrk kezre adja, majd otthagyja, s egyetlen mentsvrunk Mia lesz, aki igazn szexi azokban a semmi ruhiban, amikben flangl. A trtnet egyszer: juss fel a Most Wanted lista els helyre, s legyl te az utak kirlya. Egyszernek hangzik s tnik, de amgy nem lett vgl az, emlkszem,  mennyit szarakodtam azzal, hogy vgigvigyem a jtkot, de sikerlt egyszer! A vge a legjobb, ha mg nem jtszottl vele, akkor szgyelld magad, s minl hamarabb ptold ezt a hinyossgod, ugyanis ez egy olyan jtk, amivel nem lehet nem jtszani, mondhatni, hogy az alapmveltsg rsze lett. Mert nem hiba, tnyleg az lett. A kritikusok csak gy ntttk magukbl a 9+-os rtkelseket, az eladsok cscsokat dntttek, ez kellett az EA-nek vgre. Szp munka, taln az NFS szria legjobb jtka, mg mai szemmel nzve is.

A kvetkez nagy cm a 2006-ban megjelent Carbon volt. Itt nem volt klnsebb jts, maradt ugyanaz az alapkoncepci, mint a Most Wantedben: vros, csajok, tuningolhat verdk. De azrt mgis volt egy kis jts, ugyanis megjelent egy jfajta "csapatrendszer", ugyanis a Carbonban inkbb a csapatok kzdttek egyms ellen, mintsem egyedl, egyms ellen. A csapattrsak a versenyek folyamn tudtak neknk segteni, ki ezzel, ki azzal, s a fnkket gy kellett legyrnnk, hogy egy, a hegyen megptett szerpentinen kellett megmutatnunk btorsgunk, s termszetesen drifttudsunk - ha leestnk, akkor meghaltunk, ksz, kaput, nincs tovbb. Azonban a tl kevs jdonsgnak ksznheten a Carbon nem lett tlsgosan sikeres, ezrt az EA gy gondolta, hogy visszatrnek a ProStreet cmmel az eredeti koncepcihoz, de nem jtt nekik ssze. A ProStreet 2007-es megjelensvel az EA nagyobb buksaihoz sorolhat, ugyanis igaz, hogy visszatrt a trs gy nagyjbl 4-5 v utn, de a ProStreet egy olyan jtk volt, ami.. Ht, enyhn szlva csf volt. Egyedl az autk nztek ki benne normlisan, de mg az is hagyott kvnnivalt maga utn. Az EA ezrt gy gondolta, hogy majd a pucr csajokkal eladhatv varzsolja, azonban ezzel nem azt rte el, hogy eladta a ProStreetet, hanem olyan szint marketingbotrnyt hozott a sajt konyhjra, mint amilyet mg soha. A jtk unalmas volt, csnya, buta alapkoncekcival, teht a Black Box srcainak tl nagy falat volt. s mg ami felhbort: a ProStreet a legdurvbb PC-s konfigurcit is felzablta, gy, hogy nem nyjtott jformn semmit sem. Hogy ezt hogy hoztk ssze, azt nem tudom, de az EA megcsinlta. A jtk nem hozta a vrt eladst, st, buksnak minslt - nem is csodlkozom.

2008-ban a vilg nagy csodra szmtott az EA-tl, egy j Need for Speedre, ami minden eddigi prblkozsukat fellmlja. A Black Box beprblkozott, s... *dobpergs* Szoksosan nem sikerlt neki. Az Undercover egy 10-es skln 11-esen unalmas volt, s jformn a Most Wantedet ltztettk t. Nem volt csnya, de krlbell olyan rossz volt, mint a Hot Pursuit 2 ann '69-ben. Az EA nem is ttlenkedett tovbb: megunta, hogy az elz 3 rsz sikertelen lett, st, konkrtan el is bukott, gy elvettk a projektet a Black Boxtl, majd sztszrtk, hrom klnbz cmre. Ezzel vget is rt a msodik generci, s egy j stdi, a Slightly Mad Studios kezdett el dolgozni a nagy nev sorozat kvetkez rszn, ami nem is lett olyan rossz, mint vrtuk.

A harmadik generci

Az Undercover utn az EA-nek fel kellett ktnie a gatyaszrat, mert a Gran Turismo jtt, s ltalban gyztt, fleg a Most Wanted utn. Igaz, a Most Wanted mg mindig tartotta magt, de sajnos az utna kvetkez csfos kudarcok nem hoztak annyi pnzt a konyhra, hogy jl mkdjn a szerkezet, gy az EA-nek nagyon meg kellett gondolnia, hogy mire blint r. gy kerlt a Need for Speed a Slightly Mad Studios-hoz, ahol elkezdtek dolgozni a Shiften. 2009. szeptember 15-n megjelent, s... Nem lett rossz St, a kritikusok pozitvan fogadtk, 80 pont felettieket kapott a Shift, gy 3 v utn az EA vgre jra a lovak kz csapott. Igaz, a jtkosokat elgg megosztotta az a tny, hogy megint visszakerltnk a zrt vilgba, ahol csak bizonyos plykon lehet mszklni, szerny szemlyem ezrt nem is vitte vgig a Shiftet (meg mert nem volt elg a szmtgpem hozz). Mindenesetre a Shift meghozta a sikert 3 v folyamatos kudarc utn, s a hangsly ezen volt.
2009-ben megjelent mg egy kisebb jtk is, Need for Speed Nitro cmen, de az csak hordozhat eszkzkre (Wii s NintendoDS).

2010-ben prbld nagyot robbanni az EA s a Need for Speed, ami sikerlt is, s nem is. Rgtn kt jtkot is piacra dobtak, a World-t s a Hot Pursuitot. A World egy multiplayerhez hasonl jtk volt - lehetett egyms ellen jtszani, pontokat gyjteni, azonban ahhoz, hogy teljesen vgigvidd, s nagyon j eredmnyeket rj el, SpeedBoostra volt, s van mg mindig szksged, ami bizony borsos sszegekbe kerl. Ezrt sok rajong nem is szereti tlzottan a Worldt, inkbb a tehetsebb rteg kzl kerlt ki a rajongi tbor, de persze kivtel ersti a szablyt, gy a kevesebb pnzzel elltott rtegbl is kerlt ki nem egy rajong, akik inkbb a haverokkal jtszottak.
Ugyanebben az vben jelent meg a Hot Pursuit is, ami megint visszaadta a szabad vilgot, nem is akrmilyen palstban. St, mondhatni, hogy egy gynyr ruhba ltztetve kaptuk meg az egsz vilgot, remek autkkal, s a jtklmny is nagyon jra sikerlt, nem vletlen az sem, hogy pozitv fogadtatsban rszeslt. A Shift utn a Hot Pursuit is siker volt, ami taln egy kis fnyt hozott az EA fejecskjre. Ja, mellesleg, a Hot Pursuitban a rendrk nagyon bedurvultak: lttek a jtkosra helikopterbl, s tnyleg mindent megtettek azrt, hogy elkapjk, ami sokszor mg a legknnyebb szinten is elg nagy fejtrst okozott a jtkosnak. Teht a Hot Pursuit jtt, s vitte a plmt, ami nem volt rossz dolog.

2011-ben megrkezett jabb kt jtk, egy folytats, s egy, teljesen j, majdhogynem innovci az EA mhelyeibl. Az els jtk a Shift 2: Unleashed volt, szintn a Slightly Mad Studios ltal fejlesztve - ugyangy, mint az els rsz. Igaz, inkbb lett szimultor a Shift 2, mint Need for Speed, de van, s nem is lett olyan rossz, mutatja ezt nem is csak az egsz j, st, pozitv fogadtats.
Ugyanebben az vben, kicsit ksbb jelent meg az j Need for Speed, ahol szintn nem volt szabadon bejrhat vilg, viszont annl inkbb volt egy teljesen jl emszthet, nagyon j jtk. A sztori: illeglis autversenyzs Amerikn keresztl, San Fransiscobl New Yorkba, mindenfle terleten keresztl. Sajt vlemnyem szerint az egyik legjobb Need for Speed jtk a The Run: lvezhet, s attl fggetlenl, hogy nem jrhat be szabadon a vilg, nagyonis j jtk. Nem mindig jelenti azt a kttt vilg, hogy egy jtk nem lesz jtszhat, s ezt a The Run meg is mutatja. A fizika rendben van, ja, s ez az els, s elre lthatlag utols Need for Speed is, ahol volt egy kis rsz, ahol gyalog kellett szednnk a lbunkat (igen, jl olvastad, gyalogosan menekltnk a vge fel). Igaz, a The Run nem rszeslt tl fnyes fogadtatsban, jformn senkinek nem tetszett a kritikusok kzl, ezrt a 60 krli pontok. De a Black Box (igen, megint fejlesztette ezt a rszt) igazn odatett magrt, s egy tnyleg j jtkot tett le az asztalra.

2012-ben a Criterion Games megmutatta, hogy hogyan kell jraleszteni egy rgi jtkot: 7 vvel az eredeti Most Wanted bemutatsa utn jragondoltk a cmet, s bemutattk a 2012-es rszt. Azonban nagyon sok dologban eltrt az eredeti Most Wantedtl: leginkbb fj pontja az, hogy nem lehet a jrmveket tuningolni. Kis mrtkben lehet, de nem annyira, mint ahogy az eredeti cmben. gy rzem, hogy a 2012-es Most Wanted csak a cmben maradt meg Most Wantednek, de minden msban eltr: a grafika igaz, hogy lenygz, de annak kell vas. Bven. Ezrt sok embernek nem is elrhet az igazn szp grafika, tbbek kztt nekem sem, "low" belltson viszem a jtkot, de szintn szlva, beleuntam. Beleuntam, hogy az autkat nem megvenni kell, hanem megtallni, s hogy minden authoz kln versenyek tartoznak, kemny 5-6 verseny egy-egy authoz, ami sok versenyt jelent, de unalmasakat. Kls tuning nincs is, csak tmsz egy festmhelyen, s meg van oldva a "tuning", mg csak sznt sem vlaszthatsz, s ez nem j. Mellesleg, a "Most Wanted lista" olyan szinten nem valsgh, hogy nagyon nem. Mg csak 4 ellensget tudtam legyzni egy fullra feltuningolt Maseratival, majd amikor legyztem ket, megkaptam az autjukat, de azok olyan lassak voltak, mint a csiga. Igen, ez teljes mrtkben rthetetlen nekem, de bezzeg a versenyeken ha lehagytam, jtt, mint az llat, 4 msodperc alatt behozott gy 2 km-es lemaradst, utna pedig eltnt. s ez nem men, egyltaln nem.

s 2013-ban az EA bemutatta a Rivalst. Ami igaz, nem rszeslt tl rossz fogadtatsban, de jban sem. A 2012-es Most Wantedet majdnem mindenki szerette, mert igen, szerethet jtk volt, minden hlyesgvel egytt, de a Rivalsnl mr az ltszik, hogy eltrt a NFS vonal az eredetitl. Nincsen rendes tuning, ami eleve adta a Need for Speedek hangulatt, aminek ksznheten teljesen egyedi verdnk volt. Jformn eltnt, st, nem jformn, hanem eltnt. s ez hinyzik, ez mr nem Need for Speed - ez mr inkbb egy tkolmny az EA ltal. s ha gy halad az EA, akkor annak nem lesz szp vge - krjk vissza a kls tuningokat, most!

s ezzel a bejegyzssel egyelre vgeztem a Need for Speed-del. Elgg fraszt volt, s hosszadalmas, csoda, ha lesz, aki elolvassa, mert ez tnyleg hossz bejegyzs lett. De remlem lvezttek, n igyekeztem izgalmasra megrni, nem tudom, hogy hogy sikerlt. 

Mg nincs hozzszls.
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!